Bouwen in Active Worlds virtuele werelden


Dit is een oudere versie handleiding. Beschikbare nieuwere handleidingen :
Active Worlds 4.1 in Frans Active Worlds 3.6 in Italiaans


Hoe kunt u bouwen in virtuele werelden zoals Active Worlds ?

Hoe kunt u lichtbronnen aanbrengen, vuureffecten aanbrengen, flash effecten, spot effecten, enz... ?

Hoe kunt u het terrein veranderen, verhogen, verlagen, texturen aanbrengen, veranderen, aanbrengen/verwijderen van texturen per cell ?

Hoe kunt u commandos zoals Astart Astop Adone in combinatie met Animate en Frame gebruiken ?

Hoe kunt u objecten verplaatsen, keren, zichtbaar of ontzichtbaar maken, solid of niet-solid maken van COB of RWX objecten ?

U kunt al dit terug vinden in deze handleiding welke enkele van de vele mogelijkheden met Renderware techniek in details toelicht.

U kunt in deze handleiding ook informatie vinden over de vele commandos en enkele handige tips welke uw kennis uitbreiden voor het bouwen in deze virtuele werelden.


Bouwen in Active Worlds  |  Active Worlds handleidingen

Valid HTML 4.01 Transitional